Bez kategorii

Gwiazdy z rolek

Czy macie pojęcie co fajnego można zrobić z rolek po papierze toaletowym?? Ja nie miałam, ale szukając inspiracji na Google znalazłam kilka ciekawych pomysłów. Ten jest wyjątkowo prosty!! Gwiazda z rolki!!

Potrzebujemy tylko rolki, klej, nożyczki i potem farbę.

Zaczynamy od porozcinania rolek.
Grubość zależy od Nas.

Moje mają ok 3 cm grubości.

Wycinamy 4-5 części.

Nacinamy teraz każdą część 1 raz. Mniej więcej do połowy długości.

A teraz zaginamy jedną część do środka, by powstało serce.
 
Aby serduszko się trzymało podklejamy vicole/magic’em.
Tak samo robimy z pozostałymi i następnie sklejamy je ze sobą.

3 minutki z klamerkami i gotowe. Można malować!

 

A teraz pokaże Wam wersję na pięcioczęściową bardziej rozbudowaną.

Robimy podobnie jak w poprzedniej. Tyle że nacięcia robimy 2. Jedno głębsze, drugie mniejsze.
Te środkowe nacięcie do połowy długości, z prawej strony głębsze.

I robimy serduszka jak poprzednio 😉

Wykonanie : kilka minut 😉

About Ilona Popławska

Z wykształcenia Technik Żywienia, z zamiłowania blogerka kreatywnego rodzicielstwa. Kocha dzieci, ich twórcze myślenie i nieszablonowe rozwiązania. Prywatnie szczęśliwa żona i mama z małej polskiej wsi.
  • pomysłowe, tanie i efekt fajny, same plusy!

  • Świetny pomysł! Fajna zabawa dla dzieci:))

  • super 🙂 chyba wykorzystam 🙂

  • czy Tobie się kiedyŚ kończą pomysły? 😀

    • a mogę prosić inny zestaw pytań 😉 jak się kończą pojawiają się nowe :))

  • Ale boskie 😉

  • Bardzo fajny pomysł! Wypróbuję na pewno, ale już w przyszłym roku. Zapisuję na dysku, żeby nie zginęło. 🙂

  • Bee

    ekstra:)))

  • Świetne!!!

  • ale ekstra 🙂 że też ja zawsze wyrzucam te rolki…chyba zacznę kolekcjonować 😛

    • ja mialam kilka od papieru i recznika papierowego i w koncu sie przydało 😉